مقاله به زبان انگلیسی 9 صفحه و ترجمه آن 16 صفحه می باشد . فرمت فایل ها به صورت word و هم pdf . خلاصه ای از ترجمه : هدف اين پژوهش کمک به ادبیات در تبلیغات و رفتار مصرف کنندگان توسط گسترش وساطت دوگانه جهت پاسخ های موثر آگهی و رقابت است . نه تنها تایید نتایج دوگانه مدل که علاوه بر اثر مستقيم، شناخت آگهی ، تاثیر غیر مستقیم برنفوذ در نگرش نام تجاری از طریق شناخت برند دارد . با این حال، سطح بالاتری از پاسخ های موثر به آگهی های رقی .




دانلود سرا های ,مصرف ,رفتار ,نگرش ,آگهی ,تجاری ,و رفتار ,کننده و ,مصرف کننده ,های موثر ,اثرات تبلیغات ,اثرات تبلیغات چندگانهمنبع

نقشه اتوکد با لایه های قابل ویرایش از شهر تهران

کارت ویزیت لایه باز برای طلا فروشی و جواهر فروشی

اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار خرید

هواناو / هاورکرافت

نرم افزار تمرین و آموزش شطرنج همراه با سریال نامبر Shredder_chesstutor2

نرم افزارآموزشی بخوانیم وبنویسیم (2)اول دبستان

پاورپوینت پروژه درس مهندسی فاکتورهای انسانی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید عروسک برای نوزاد قیمت لاستیک پیرلی فروشگاه خرید پیامکی خدمات مقاوم سازی ساختمان الان بخر تحویل بگیر سفال فروش سی-لایف موزیک جاساز تخفیف ویژه آموزش انگلیسی